Oldalak

2012. augusztus 26., vasárnap

Final Fantasy Again.... :)

Mivel úgy alakult, hogy Jen átmenetileg "őszi/téli álmot" alszik, de terv van még idénre, ezért  máris fejest ugrottam a következő projektbe ( ...és elégedettséggel vettem tudomásul, hogy jövőre eggyel kevesebb cépét kell legyártani, találván némi örömöt Jen ürömében)
Az FB-n Tifa már el is kezdte az újabb tagok gyűjtését, és Hubbin , Tifán , valamint jómagamon kívül még két nagyon tehetséges és csinos hölgyemény is csatlakozott a csapatunkhoz ( az ő kilétük egyenlőre maradjon titok, de annyi biztos, hogy nekem eddig egyikőjükkel sem sikerült korábban együtt dolgozni csapatban, és nagyon várom ezt a lehetőséget!!! :) )
A téma és a karakterek felfedése is legyen még titkos egy rövid ideig, a saját magaméról annyit mondanék, hogy egy "korábbi cosplayem forogni kezdett a sírjában"...akarom mondani a gardróbszekrényben, hogy bevállaltam most EZT, azaz a legszörnyűbb ellenségét ^^..de a csapatért mindent :)- meg poén, és mivel  a hölgyike és én nem állunk éppen túl közel egymáshoz, feladat is lesz, főként a megformálása :)
Szóval én most megyek is el ötletelni, illetve feltolok még ide egy cikket, amivel még tartozom, aztán indul is a meló, meg a szervezkedés :)


Akinek kedve van csatlakozni FB-n keresse meg Tifát! :)

Az ideális jelölt:- Jó csapatjátékos, képes együtt dolgozni a többiekkel azaz kompromisszumra. Ismerős a Final Fantasy világában. Craft-ban már bizonyította tudását, és értékes ötletekkel képes hozzájárulni a csapat sikeréhez. Épp nincs terve őszre.
Aki jelentkezni szeretne, kérem keresse meg a csapatfőnököt FB-n :)