Oldalak

2014. december 9., kedd

22.000 látogató :) Köszönöm :)


Na jó, most már tényleg kezdem szégyellni magam blog ügyben. Rég nem jártam erre, sőt, ami még ennél  is rosszabb, hogy Diablos-ról sem tettem fel semmit azóta, hogy megígértem. Kifogásokat bőven kereshetnék: Karácsonyi készülődés, meló, egyéb teendők, etc., de akkor vagyok teljesen őszinte, ha azt mondom, - bármilyen képtelenségnek tűnik is-hogy jelenleg nem vagyok túl motivált cosplay ügyben. A lényegi részek készen vannak, pár rögzítés hiányzik, és ha most a szívemre teszem a  kezem, akkor nem is lenne már nagy meló befejezni a cuccot, de valahogy nem érzem a dolgot, elfogyott a kraft. ( azt, hogy ez végleges, vagy csak átmeneti, én sem tudom megállapítani jelenleg)

Kreatívkodni továbbra is szeretek, csak már szereplési vágyat nem érzek ezzel kapcsolatban, ehelyett inkább a PS3-mat nyúzom, igaz, van is most mivel.

Ígérni így most nem ígérek semmit, annak továbbra is látom esélyét, hogy lesznek itt kreatív dolgok, és valamikor rá kell szánnom magam Diablos-ra is, de több halasztás után már igencsak nyögvenyelősnek érzem a dolgot jelen pillanatban, és nem mozgat meg egyáltalán…

Ez aztán a szuper 22 ezres köszöntő…igen, aláírom, hogy ez így most nem a legjobban jön ki, de így korrekt a dolog, legalábbis egyenlőre…