Oldalak

2012. május 30., szerda

Gabriel képei + Élménybeszámoló :)

Megérkeztek Gabriel képei is :) Nagyon örültünk, hogy el tudott jönni velünk, és ilyen szupi képeket csinált ismét :) :) :)

Jól beszoktunk a Füvészkertbe :)  Kis élménybeszámoló következik a Vasárnapról.


-"Vonósnégyes" XD

Nos akkor...Már vagy 1,5 héttel a találkozó előtt elkezdtük szervezni a dolgokat, hogy mindenkinek jó legyen az időpont, de sajnos ezúttal is volt olyan csapattagunk (Gabi) aki nem tudott velünk tartani :( Ennek ellnére létszámban gyarapodtunk, szokás szerint velünk volt Hijikata ( ezúttal privátban) és Niki, Rosette, valamint Gabriel és Tomi is :)




-Ingus és Refia


-Lufifújó verseny....

Találkozó 10:00-kor a bejáratnál. Hijikatáék már előre mentek helyet foglalni, Hubbi és Tifa várt
a bejáratnál, miközben próbáltunk parkírhelyet keresni. Mivel tudtam, hogy Hubbinak helyben kell fevennie majd a páncélzatot, ezért idő és helyspórolás címen otthon készülődtem el, és mivel Refia nem egy nagyon feltűnő cosplay, így bevállaltam, hogy abban megyek...mondjuk ez kocsival nem gáz, csak ha be kell menned üdítőért a kútra XD


-Refia


-Nem úgy kell azt tekerni!!!

Tifa is cépében érkezett, így miután Hubberthus felvette az alapruhát, mi ketten segítettük fel rá a lovagi páncélt, nem keveset bénázva a damil fűzögetéssel XD Cirka egy óra alatt felügyeskedtük a páncélzatot és amíg Tifa a rögzítéseket ellenőrizte, én feladtam Hubbira a parókáját, ő meg szegény tűrt, mert páncélban mozogni bizony nem egyszerű dolog. (még szerencsésnek is mondhatom magam, amiért nekem most „csak” melegem volt-izzadtam, mint egy ló a polármellényben XD-, ellentétben Hubbival, aki a nap végére már tisztességesen elfáradt a sok ácsorgásban, és sztem tuti izomláza lett o-O!!!)


Még előző nap besegítettünk Balázzsal Tifa „költözködésében” és miután Tifa nekem adta egy korábbi FFX-2-es cosplayük egyik „gazdátlan varázsbotját-Rikkuét”, elcipeltem a botot is, vagyis
ezúttal varázslóbottal nyomultam ^^  Tifa hozta a varázskönyvet, Hubbi pedig az Onion Sword-del pózolgatott, és hát nem kicsit tartja profibban, mint én XD XD XD


-Jön a víííz!!!


-Gondolkodók ^^


Rosette is átöltözött a női szakaszban ezalatt, és amíg Hubbin az utolsó simítások folytak, előrekísértem, hogy addig őt tudják fotózni a többiek, mert neki előbb el kellett mennie, főleg, mert előző nap kiállítása volt a saját műveiből, és az egész család elfáradt a mozgalmas hétvégében, de Rosette kiválóan vette az akadályokat.




-Ritka pillanat, lufik egy helyen XD


-Arc és Refia


-Romantikus...álmodozós...

Amíg a többieket fotózgatták, én nekiálltam felfújni a lufikat. Ezek afféle gyöngyházas minilufik voltak, vittem 3 csomaggal (3*10 db, holott 6 x10-ett vettem ) de csak 5-6 db-ot fújtam fel, mert azért fújt a szél, és vitte a léggömböket össze-vissza, és hát gondoltam, ennek lehet, hogy nem annyira örülnek a kertben. Viszont a „lufifújó” versenyt én nyertem Tifa ellen, 5:1-re, de őt egyrészt röhögtették a többiek, másrészt nekem már kigyakorolt „lufiszáj elkötő technikám” volt, ami sokat segített ^^-de ez vicces, mondtam is nekik, hogy de jó, hogy egyedül én vagyok dohányos a csapatban, ehhez képest fújtam, mint a gép XD XD XD

A Japán kertben kezdtünk, ahol állandóan a locsoló elől kellett ugrálnunk, ezért Hijikata és Gabriel gyorsan kattintgattak, majd ha menekülni kellett a spricni elől, akkor „ Jön a víííz!” felkiáltással adták tudtunkra, hogy most sprintelgetés van :)  Ezt követően pedig ketté oszlott a csapat, persze csak jelképesen. Tifa és Rosette mentek Hijikatával Hubberthus valamint jómagam pedig Gabriel társaságában indultunk el fotózni. Ez idő alatt Niki és Tomi a növényeket fényképezték, és előkerült a tatyóból a csokis süti, ami mindenkinek bejött, és Hijikata is hozott üdítőket, amelyeket japán teákból főzött, szigorúan cukor nélkül :)




-Megidézlek, Ó Erdő Szelleme!!! ( Ja, ez egy horrorfilm volt?? o-O!!)

-Hubbival a hegyen...

-Méghogy nem tud páncélban mozogni!!! Na hiszen!!! :D


Közben a már felfújt lufik szálltak össze-vissza, én meg kitartóan mentem utánuk, mert egy rendkívül marcona ember járkált körbe, hogy senki ne lépjen a fűre.-Mondjuk ez sztem könyebben és olcsóbban kivitelezhető egy pár táblával, mint külön egy embert fizetni, aki óránként körbejár, arról nem is beszélve, hogy vannak olyan helyek, ahol lehetetlenség nem rálépni a fűre.




-Girl Power!!! :D

-Itt Hubbi épp nem bohóckodik...de találtam olyan képet, ahol éppen levágja a fejem hátulról XD XD XD


Végül a nehéz nap után lassan szétszéledtünk, de atöbbiek még másnap is buliztak egy kicsit ^^

Szeretném megköszönni a csapatnak eme gyereknapi szösszenetet, nagyon jól éreztem magam velük :)
Mind Hijikatától mind Gabrieltől válogattam még képeket, ezek napokon belül mennek majd DA-ra :)
Én pedig legközelebb már Jen munkálataival fogok jelentkezni itt a blogban :)



-ACSEVT feat. Rosette :) :) :)