Oldalak

2012. augusztus 26., vasárnap

Japán, kicsit másképp ^^

No, szóval, azoknak, akik nem voltak jelen az előadáson...Egy kis betekintés jön most, de tényleg csak szeletnyi, mivel a lányok, és Tomi  több száz képet fotóztak össze, itt most csak párat emelek ki, de csak azért, mert több száz kép feltöltésére nem vállalkoznék XD

( Ismertető szöveg: Ms.Tifa)


Alien:  Teljesen véletlenül vettük észre, simán az egyik épület oldalára volt feltéve. Fém alkatrészekből van, ahogy én látom. Nagyon kreatív szerintem. :)  Néha látni Japánban nagyon érdekes és hihetetlen dolgokat! Ott simán az utcára ki van téve minden, nem bántja senki, nem rongálják meg a dolgokat, de még le sem fújják festékkel. Ott mindenki tiszteletben tartja a környezetet, a másik dolgait. Ilyen érdekes szerzeteket máshol is láttunk. Pl: faágakból összeállított őz anyukát egy pici gidájával, de láttunk fémből ugyanígy kutyát is például.

(...szerintem ezek a házőrzők, éjjel életre kelnek, és elintézik az ellenséges ninjákat ^^ )
 

Béka: Ez ott volt helyileg, ahol a férj és feleség szikla, pont ahhoz sétáltunk és ezt útközben láttuk. Ott nagyon sok béka szobor van, meg a szentélynek is béka az állata. - azokról is van fotónk - Valaki rátett egy igazi szemüveget. XD Aztán gondolom azóta rajta van. A japánok is lefotózták és nevettek rajta. :) Mi is jót derültünk, és tök aranyos szerintem. :)

( Kéne neki még szakáll is, meg bajusz ^^ )


Csatornafedelek: Ez az én hóbortom volt kint. :) Azaz már mániám. Akárhol láttam egyet, addig nem mentem tovább, amig le nem fotóztam. Nagyon sokféle van, városonként más és más, de egy városon belül is lehet nagyon sokfajta. Ezt főként Nagoyában láttuk, mert ott volt a legtöbbféle, ott nagyon sokat lefotóztam. - saccra úgy 10 fajtát szerintem, de lehet csak 5-7 db nem tudom pontosan..
Volt is egy vicces megállapításom: "Nagoya a csatornafedelek Mekkája!" XD

Szóval nekem nagyon tetszett, hogy mindenhol ilyen nagyon szép díszes csatornafedelek vannak. Néha nézték a japánok, hogy mi a fenét fotózok. XD Volt olyan is, hogy pont a zebrán volt. Na, ott akkor megvártuk, mire megint zöld lett a lámpa nekünk és akkor lefotóztam. XD Gondolom a kocsiban ülők kicsit sem néztek bogarasnak emiatt XD

  ( ...Tif! Budapest csatornafedelein két oroszlán van egy pajzzsal-Budapest címere ^^- de ezzel már ugrattunk hazafelé jövet...viszont azt nem fotóztad le!ˇXD)  

Edowonderland: Ez egy edo kori témapark. A japánokról tudni kell, hogy imádják az egy témára épülő parkokat. Igazából ezt úgy kell elképzelni, hogy az adott témából, egy nagy kiterjedésű területen létrehoznak egy parkot, amiben a témára jellemző dolgok vannak. Itt speciel edo kori épületek meg teljes utcák voltak kialakítva. Volt vizimalom, gésa negyed, kastély, tó meg amit akarsz. :) Ninja ház pl, meg youkai ház - magyarul szellemkastély -


A fotó konkrétan rról szól, hogy: az egyik utcácskában volt három szamurájnak beöltözött ottani személyzet. Az egyiknél mikrofon volt, és ő mondta el, hogy mit kéne csinálni. Lehetett a nézőknek jelentkezni, aki ki akarta próbálni. Konkrétan két szamurájnak öltözött férfi karddal megküzdött. Egy egyszerűbb harcot lehetett így kipróbálni, azaz egy jelenetet. De egyébként nagyon vicces volt az egész, mert az a szamuráj, akivel a jelentkező küzdött el poénkodta a dolgot, tehát odament a másikhoz, nem szúrt feléje, hanem elkiabálta magát, hogy: Szeretlek! :) Aztán persze utána még egyszer, amikor próbálták, már nagy fetrengések közepette összeesett, de azt is poénosan csinálta. Szóval ez nem komoly műsor volt, inkább tényleg szórakoztató, és az volt a lényege, hogy nevessen a látogató.

  (...utcaszínház :) ) 

Férj és feleség szikla: Ez az óceán parton áll a vízben. Nagyon szép volt ott a part, akkor láttunk először Japánban partot. Nagyon kellemes hűvös idő volt, fújt a szél ki is mentünk egy a vízbe kinyúló stégre és ott kicsit nézelődtünk.


Mint írtam, erre volt a béka szobor , meg persze templom, szentély is volt itt.

  Tifa plusz infója: http://en.wikipedia.org/wiki/Meoto_Iwa


Garázs szamuráj: Sétáltunk az utcán és egyszer csak megláttuk. XD Nagyot nevettünk, meg is döbbentem első blikkre, mert kb egy üveges garázsszerű helyen volt ez így, a hogy a képen. Tehát ki van állítva szamuráj páncél, és akkor ott azzal egyetemben egy fedél alatt mellette meg ott a kocsi, bicaj, meg pár cucc. XD Gondolom a tulajdonosnak csak itt volt helye. XD Amúgy ez jellemző a japánokra, hogy nem kapnak szívbajt, ha két totálisan nem összepasszoló tárgyat egy helyen kell bemutatni, illetve teljesen jellemző, hogy nagyon együtt él a nagyon régi kor a nagyon modernnel. Tehát még erre is képesek, hogy szamuráj páncél kirakatnak az egyik fele garázsként üzemel. :) De sok furcsaságot látni Japánban, nagyon hamar hozzászokik az ember, hogy ott úgymond semmi sem ciki és bármit bármivel lehet kombinálni. Nekik ez tök természetes.


 (...én már az Alienekből is vágtam az infantilizmust, persze pozitív értelemben :) )

 

Kisfiú: Ez Miyajima-n készült, Ugye ott is tengerpart van, meg van homok is. :) A kis picinyke srác épp szerintem azt szedi ki a papucsából. Néha csináltam ilyen paparazzi képeket az emberekről XD

(..a homok a cipőben nagyon gáz dolog! o-O!!)


Kutyus: Ez Takayama-ban van, ahol a templomi szállásunk volt, amit nagyon szerettünk. Nekem a kedvenc szállásom volt mind közül, meg helyszínként is nagyon tetszett, olyan hangulata volt számomra, mint semmi más helynek Japánban, amit láttam. Nem tudom, hogy miért ragaszkodtam pont ehhez a kis picike városkához. Amúgy szinte már falusias kisvárosnak lehetne mondani.


A képen a templomi szállás előtt a kutyus látható. :) Volt kis házikója is, és a pap este elengedte, aztán sajnos már nem láttunk. De nagyon cukor volt. Hijikatának főként tetszett, őt egy anime szereplőre emlékeztette :)

 (...Jó fej! :) )

Őz: Ez egy elég nagydarab őz bika. Szerencsére ő szelíd volt és csak üldögélt és hűsölt. Miyajimán vannak őzek, azt hiszem ott szent állatok. Teljesen szabadon mászkálnak, azaz szabadon élnek a félszigeten. Nagyon szelídek, odamennek az emberhez, meg lehet őket simogatni. Akkor kell vigyázni, ha kaja van az embernél, mert nagyon pofátlanok és tolakodóak tudnak lenni. Mennek a kajára!


Erről több sztorink is van, engem konkrétan egy őz meg istámadott a kajáért. XD Jó, nem bántott igazából, de azért beleharapott a nejlontáskába, ami a válltáskámra volt felszerelve, és úgy küzdöttem vele, hogy engedje el. Aztán  megérezte, hogy az étel, szóval onnantól kezdve totál közel jött hozzám és nyújtogatta hozzám a fejét. Majd jött oda a többi őz is, voltak a végén vagy 6-an és körbevettek, mindegyik odaállt elém. Akkor azért elgondolkodtam, hogy vajon tényleg nem esnek-e neki az embernek.  Aztán valahogy sikerült kimenekülnöm a körükből, de egy darabig jöttek utánam és nem hagytak békén. XD

( Ööö...medvék közé ne menjetek kajával, ők is hasonlóan tolják a műsort, csak az kissé hatásosabb! Gáz esetén érdemes lehet megszabadulni a kajás szatyortól,-had vigyék a prédájukat, valamint szégyen a futás, de hasznos(!)- majd a parkőrök elől menekülni, mert szemeteltél ^^ )  



Pihenő bácsi: Ez is a paparazzi fotóim közé tartozik. Jó pár helyen láttunk pihenő japán férfiakat.  Csak így egyszerűen elnyúlnak a padokon és kiterülnek és nem tudom... lehet, hogy egyet alszanak az árnyékban. Nem zavartatják magukat. Ha fáradtak, simán lepihennek így.

( Pszzt! Had aludjon szegény ^^...)

Kiegészítő infóként : meginterjúvolom Hijikatát is, hiszen tőle is érdekes élménybeszámolót hallottam szóban a Fujiban, így még várható egy kör  a témában :)