Oldalak

2012. április 19., csütörtök

Photoshoot: Előhúsvét, „Szakura-Déj”, és a Füvészkert ^ ^!!

No, mivel már van figura bemutatás, és In-Progress is, ezért akkor jöjjön a bejegyzés fotózásról.
Sajnos előrebocsátom, hogy legutóbb ismét elkevertem a scannerem cd-jét, és nem vagyok képes
működésre bírni a szerkezetet. Újra fel kéne tennem a programot a gépre, de hát lemez hiányában...:S

Meg újra is kell rajzolnom Motoko haját, így terv még mindig nincs ( bocsi mindenki :( )
Fotók: Mivel Tifa és Tomi képeiből már láttatok, ezért Tifától "Funpic"-eket, Tomitól pedig Növényfotókat láthattok most, míg Hijikata képeiből egy picit több került most fel, és a Cosplay Fotózás témájában :)


No, szóval. Kicsit sem voltam ám para, mert az időjárásjelentés csupa záport mondott aznapra, meg előző
két este is esett, és péntek hajnalban még tekintélyes tócsák tarkították az utamat a melóhely felé , de maga a Füvészkert szombatra nagyon szép állapotban volt, és nagyjából sármentesen, persze a szervezők gondoskodtak padlószőnyeg darabok elhelyezéséről a parkban, hogy a kevésbé gyakorlott piknikezők ( értsd: Anya Csak Egy Van Team) se rohanjon el sírva, hogy nem tudják leteríteni
a plédjüket XD


ACSEVT ON HOLIDAY!!! :D



Flowers and Trees..by: Tomi





Érkezés után azonnal elmentünk átöltözni ( Hijikata valamint jómagam) Tifa, mint ahogyan azt megszokhattuk tőle már eleve cépében érkezett, meg is nézte őt egy ázsiai csoport odamenet :)-gondolom ez nekik olyasmi lehet, mint amikor mondjuk mi látnánk egy ázsiai lányt matyóban :D







Hijikata nagyon felderült, amikor észrevette, hogy a női mosdónak van egy előtere, ahol simán lehet öltözködni, és azonnal támadásba lendült, hogy feltegye Nurarihiyon elképesztő hajkoronáját. Motoko-jé kimondottan kicsi lett az övéhez képest végül, és utólag átgondolva el is maradt a séró-fight, de ez nem meglepő, sosem jön össze, amit tervezek :S







Nemsoká befutott Gabi és Hubbi is, akik nemrég házasodtak össze, és ezért most Honeymoon-on vannak, és velünk tartott Tomi is, aki a tavaly őszi Mondocon-kor kísért minket, és most is élesített fényképgéppel érkezett :)








A piknik is hamarosan elindult, -mivel akkor már kajáltunk is ha így összegyűltünk-jó csapat módjára megosztva a költségeket. Mi hoztuk Balázzsal a szendókat + plédet, Tifa és Hijikata a sós rágcsákat-és egyéb cosplay kellékeket-, Tomi egy nejlonszatyornyi csokit, Hubbiék pedig egy hadtestnek elegendő üditőt és ásványvizet.


Itt megjegyzeném, hogy Gabi és Hubbi tök aranyosak voltak, amikor a "régi idők cosplayes emlékeit" nézegették egy fényképalbumban, amit Tifa hozott nekik :)-Aranyosak voltak :)





MOTOKO THE DRESS



Photshoot by: Hijikata



No, a ruha nagyon jól vizsgázott, bár voltak percek, amikor rakoncátlan köntösként viselkedett, de hála Tifa obitekerő művészetének, szépen tartott.

Viszont ezúttal megbántam, hogy nem vittem kétoldalút. Az obi anyaga ugyanis csúszkált a yukata anyagán, és így a 23 centis női obiból egy 10 centis férfi obi lett. Míg ha lett volna annyi sütnivalóm, hogy viszek magammal kétoldalút, akkor ezen kis malőrt elkerülhettem volna XD






Geta: Király volt, és egyben is volt, mindössze egyszer jött ki a csomózás az egyiken, amely utólag vissza lett eszkábálva, de itt meg pár pötyedék melegrag kellett volna...

Ellenben kötelező mindenkinek legalább egy piciny bőrdarabot felragasztani a geta aljára, vagy a fenyőléc széjjelázik o-O!!!

Haj: -sajnos nem volt már időm szervázni fehér póthajat, ezért leválasztottam egy-egy tincset a paróka elejéből, és azt tekertem fel a húsvéti koszorúkra. Mivela haj hosszú, ezért aránylag kijött, és nem " 3 szál hajam volt hátul", hanem viszonylag elfogadható mennyiség, de össze-vissza csúszkált szegény végig :( :( :(










PHOTOSHOOTING-MOTOKO THE FANGIRL


Mivel azonban az ifjú párt nem akartuk jelen esetben „munkával” zaklatni, ezért Youhime és Nurarihiyon ezúttal Motoko oldalán inult el fotózni. Ennek folyományaként három gép járkált körbe-körbe a kezünkben. Egyszer én fotóztam őket, aztán ők engem, aztán Tomi mindhármunkat, de Motoko anyira fangirl volt, hogy nem általlott leguggolni a bambuszligetben, hogy jó fotót tudjon lőni a kedvencekről, és ezáltal a haja szépen bele is lógott a vízbe XD

De hát had szóljon, elvégre ezért a napért készült ^^


-Tüzifa aprítás :)

-Minden értékedet szívesen fogadjuk...

-Hagyjál már! Én fizettem a belépőt!!!

-Hűha! o-O!!!

-Nem érted, hogy letöröm a virágot, ha közelebb megyek???

-Nem tüsszög...repül a kismadár!

-Tifa vs. Szemerkélő Eső 1:0 -Hijikata ernyője impregnált papír XD-itt volt meg az elhatározás...:)


-Tilos a dohányzás nyilvános helyen Kóklerek!!! :D



Közben Gabi azért segített nekünk, árgus szemmel figyelte, hogy mikor esik az eső, és el is zavart minket fotózni, amíg még szárazak voltunk, Hubbi meg simán élvezte a semittevést és a napot-már ha épp sütött!

Balázs betámadta az íjászokat és a kanji-festőket, és Hubbiékkal őrizték a cuccot, amíg mi fotóztunk, és ezúton egy nagy köszönet nekik, meg extra süti legközelebb :) (nagyon örültem volna egyébként egy közös fotónak Gabival, mert vele még nincs egy sem, de ami késik nem múlik, sőt most már Tomival is nagyon szeretnék egyet. Ő a csapat legújabb „marcona külsejű, de kiváló humorérzékkel megáldott” fotósjelöltje :)

A lányok hősiesen viselték a megpróbáltatásokat, Hijikatát beküldtem a tó közepére „vízen járni” és bambuszt aprítani a ligetbe, Tifa pedig az ernyőjével és a tanto-jával pózolt, és piros uszálya megviselte Balázs közeledtét....de ez nálunk családi hagyomány, ergo szokásunk, hogy rálépünk szegény hátsó uszályára. Én anno Sephirothként a színpadról lefelé menet, Balázs meg most a fotózáson a piros lepellel járt így. Cinkes, így már figyelünk erre a jövőben, de szerencsére szakadás nem történt, Tifa azért jól összevarrja a cuccost, sztem tudja, hogy ez szükséges,ha a közelben vagyunk XD- bocsi így utólag is, ha mégis lelakta, én vállalom a korrekciót :)


CLOSURE



Funpics by:Tifa


Ezen szép nap után pedig eleredt az eső, és Hubbiéknak is meg nekünk is menni kellett még vásárolni, de a többiek beugrottak egy teaházba még beszélgetni egy kicsit.
Sajnos tényleg ritkán tudunk összejönni egy talira, és én mindig rövidnek is találom a találkozókat, így legközelebb majd sátor-tábort tervezek. No, de nem szaporítom a szót, beszéljenek inkább a képek :)



-Bakker! Beragadtam a sárba!!!!

-Menjünk vissza inkább a wc-be, jó?

-Na most kilövünk egy nyilat...vajon kit talál el???

-A szemeeem!!!!

-DŐL A FAAAA!!!! " -Mi van?"

-Most darázst vagy garázst mondtál..???!!!

-Fosógalamb-tartás...melyikkel akarsz lefotózni??




Hosszú lett...köszi, hogy elolvastad :)