Oldalak

2012. április 20., péntek

Nem jutok szóhoz....

Az az igazság, hogy úgy érzem, nem adom át itt a blogban a legfontosabb dolgokat, nem lehet kommentelni,-immáron két éve- és egy halom dologban csak össze-vissza kapkodok, és késve tudom teljesíteni az ígéreteimet is, de mégis nagyon boldog vagyok, mert megtiszteltek a figyelmetekkel, és olvasgattok, és az elmúlt 10 napban a blog elérte a legnagyobb olvasottsági szintet ami eddig volt 2010. június 17-e óta, amikor megszületett.
Vegyes érzelmek kavarognak bennem most, mert jelenleg azt érzem, hogy "túl sok" vagyok, és azt semmiképpen sem szeretném, ha kevesebb figyelem jutna azokra, akik a két con-on felléptek, és bemutatták jelmezeiket, mert én mindkettő con képeit vadászom, és voltak nagyon kiemelkedő alkotások, amelyek nagyon is megérdemlik a  figyelmet, és sokan 100%-os biztonsággal mondhatják el magukról, hogy "színes, és élettel teli foltocskái" voltak az elmúlt napok "Con Fílingjeinek"!!! ( Szerintem ez most egy erős felhozatal volt ám  :) :) :) ) Sajnos, én előre tudtam, hogy egyikre sem fogok eljutni, de nyáron és ősszel ezt mindenképpen pótlom ^^
De azért jó lenne adni cserébe valamit, még ha időbe is telik...felkerül a listára...itt a blogban lesznek "ősrégi" tutorial-ok, 2010. előttről ( Belias, Vivi, Sephiroth és Yuna is) de előtte még cikkek, és Refia is "megkapja a maga kis revansát" amiért múlt ősszel csorba esett a becsületén, és kap új leggings-et, és a csizma karimája is fel lesz újítva, és még egy pár dolog :) Közben pedig gőzerővel készül Herne Király kése, és Jenny karvédői, amelyek még mindig szétpakolászva és darabokban heverésznek az íróasztal körül, majd sorjában a többi rész -de előbb most ezt kell befejezni :)-egy pár napig nem frissül a blog, meló lesz :)
Köszönöm az elmúlt 1,5 hetet az olvasóknak, és mindenkinek sikeres cosplay gyártást -vagy egyéb kreatív tevékenységet- nyárra, vagy előbbre, ha lesz valamilyen alkalom, kellemes ötletelést, és 'fáradtság-mentes' további tavaszt kívánok...meg azt, hogy a mostani felhozatalhoz hasonló cépéket láthassunk, jó sokat -én már akkor élőben is ^^

Köszönöm az idegen országokba szakadt magyaroknak is az olvasást ( mivel sajnos már egy ideje nincs angolul cikk-ezen is igyekszem majd javítani, ha nem lesz az agyam hulla hozzá... )

Diagram :) (2012.0410-2012.04.20)


Magyarország 230


Oroszországi Föderáció 17

Egyesült Államok 16

Dél-Korea 13

Olaszország 3

Thaiföld 2

Argentína 1

Németország 1

Szingapúr 1

-Az a "pici sötétzöld izé" ott, vagyunk Mi, Magyarország, de nem látom eredetileg sem nagyobban a képet, pedig próbálkoztam :(-Lényeg, hogy sötétzöld, vagyis a magyar cosplayesek a legaktívabbak itt a blogban, amely egyáltalán nem meglepő, hiszen a blog is magyarul íródik, de én akkor is nagyon nagyra értékelem, és köszönöm mindenkinek :)