Oldalak

2011. február 6., vasárnap

Pentart akrilfestékek + Uni Ball tollak

Már egy jó ideje szerettem volna megtenni ezt a bejegyzést, de a boltokkal együtt halogattam -a boltok még mindig nincsenek fenn--- jaaaj!!! Mindegy, majd legközelebb....
Szóval...Tavaly tavasszal találkoztam ezzel az akrilfestékkel, és jól be is vásároltam belőle, mert jó olcsó a többihez képest. Az első szembejövő Hobbiboltban meg lehet venni, és lévén magyar termék, az ára is elfogadható. 350-400 HUF között kostálják, függően attól, hogy matt, fényes, gyöngyház vagy az új, metálfényű verzót választjuk.
A csomagoláson az van, hogy legalább két rétegben kell felvinni, de nálam már egy rétegben is tökéletesen takart, a gyönygyház verziót kellett kétszer felkenni, de ez ált a gyöngyházakkal mindig így van.... Más országban gyártott akrilhoz képest nagyon olcsó, a hasonló akrilokat 800-1000 Huf környékén láttam, gyanítom a vám miatt annyi, és semmivel sem tud jobbat, mint ez, végül is ez volt a végső konzekvencia...



Kiteszek ide egy képet, ahol több szín is látszik, de korántsem az összes, ezért mellékelem a "Nosza-Kreatív" hobbibolt linkjét is, itt nagyon sok típus és árnyalat lelhető fel!
Még valami, én anno kevertem is őket, Moncat CL-jén a kéket ebből kevertem ki, sötétkékből és fehérből, mert ugyan volt sima búzakékem is, de végül az nagyon nyomin nézett ki.
Apropó Combat Lady:--a kihúzásokat egy speciális Uni-ball márkát viselő csillámos tollal húzam ki-Uni-Ball Silver Metallic- ( lilát, kéket és zöldet használva) száradás után, erről is teszek ki képet + linket a forgalmazóhoz, de ez is kapható Hobbiboltokban :)
-Uni-Ball Silver Metallic-kukka meg a linket, mert több féle létezik, és bővült  a színskála is!!!!!!



Akik figyelmesen olvastak-köszi nekik ^^- már valószínűleg sejtik, hogy a vasnős projekthez ezen márkákat használtuk (festék: Bordó, Gyöngyházlila, Sötétkék, Türkiz, Fehér  a keverésekhez, Világoslila (matt) valamint az új T-elos piszolyhoz ezüst metált vettem :) ) valamint az Uni ball tollakkal húzgáltam be Moncat nagy örömére a CL-t ( fent említett Lila, kék és zöld de a zöld inkább türkiz szín a valóságban!). Egyébként ő is elkezdett már dolgozni ezen termékekkel, mivel bevásárolt belőle már a karácsonyi készülődéseihez, és 100%-os pozitív feedback-et adott, vagyis bátran ajánlom mindenkinek)
Sajnos a képeken nem nagyon jött át a csillogása, ezért megkérem Moncat-et, hogy küldjön nekem képeket a CL-ről, amelyek közeliek, és amelyeken jól látszik a csillámos kihúzás, aztán, amint itt van, mellékelem :)
( ez a bejegyzés nem kap angol verziót, mivel minden országnak a saját festékei és tollai a legolcsóbbak, újfent  a vám miatt-így sok értelmét ennek most nem látom, de majd kifaggatom a DA-s külföldi  cépés barátokat, hátha mégis kipróbálnák ezta  márkát :)-bár szerintem ők is sokan diákok vagy egyetemisták, meghatározott költési kerettel egy-egy cp-t illetően)

************