Oldalak

2013. október 18., péntek

Yaaay!!! :) :) :)

Hijikatám küldte a képeit, és remélhetőleg holnapra már meg tudom oldani, hogy kikerüljenek ide ^^-mert van reá időm, végre...meglepetésemre, felettébb jók az eddig látott képek, a jelmez " con-os elcsúszós" folyamata miatt erre nem számítottam korábban, de pozitív meglepetés ért ^^
Ergo a holnapi napon várható az élménybeszámoló is a Con-ról :) Hijikata képeivel, természetesen, kiegészítve az általunk most megismert, és rendkívül tehetséges cosplayer és fotós: Stefan Schubert által fotózotakkal is ^^ ( ...aki tök ari emberke, bevallom, az alapján amit eddig az asztalra letett, én utólag csodálkoztam, hogy ennyire közvetlen és természetes volt velünk...szuper emberke, de tényleg!!! Allűröktől mentes abszolút ^^)

Itt és most pedig szeretném megragadni az alkalmat, hogy megköszönjem a zsűri bizalmát a Treaty Blade-del kapcsolatban, amely a "Legjobb Kiegészítő" kategóriában szerezte meg a dicsőséget a csapatnak ( és köszi Tifának, aki tartotta bennem a lelket, amíg a kard készítésével vesződtem ^^ 1 hónap XD XD XD + borítás és festés kb: egy-másfél hét...lassan érő típus vagyok XD. ) Ezen túl, szeretnénk megköszönni a "Legjobb Csoport" jelölést is, eléggé húzós verseny volt, 10 résztvevő csapattal,-amely tapasztalataim szerint közel rekord mennyiség- mégis jelölést kapni ilyen létszám mellett nagy dicsőség, nagyon szépen köszönjük!!!! :) :) :) Igyekszünk tavasszal is helyt állni majd ^^