Oldalak

2012. július 11., szerda

„Lencsefejű Kőszörnyeteg”

Huhh, hol is kezdjem... Azt már írtam az előző bejegyzésben, hogy Jen kap egy külön „kiegészítőt”. Ez konkrétan úgy körvonalzódott ki, hogy beszélgettünk Tifával Jen-ről, kíváncsi voltam, mit gondol, mivel rajta kívül nem sokan ismerik a játékot, és érdekelt volna, hogy ő miként látja a projekt terveit. Ő hívta fel a figyelmem arra, hogy az oké, hogy Jen elkészül, és nem a hagyományos, hanem a démoni változat, de ennek ellenére foghíjas a dolog, kéne még valami. Ő azt mondta, feltétlen kellene egy Scree is Jen mellé,
mert úgy jön ki a hangulat, és ha mégis akadna valaki aki ismeri a játékot, az a személy biztosan értékelné.
( Gabriel, teszem azt... :) )

Itt egy picit gondolkodóba estem, mert az utóbbi egy-két évben többen is használtak a cosplayük mellé apró vagy nagyobb szobrocskákat, kesztyűbábot, plüssöt, és nem szerettem volna én is ellőni ezt puskaporként, mivel az utóbbi időben ez egyre jobban dívik, de jó ötlet, és Tifának abban is igaza van, hogy Jen esetében ez különösen indokolt!

Jen valójában nem is nagyon lehetne „egyéni cépé”, mert a játékban is mindig vele van Scree. Értsd nem tud 15-20 méternél eltávolodni egymástól a két figura, ha ez mégis megtörténne, a játék figyelmeztet a két lény közti szimbiózisra, és addig nem tudsz továbbmenni a játékban, míg fel nem zárkóztatod egymáshoz a szereplőket. Jen kiválóan verekszik, de gyógyítani saját magát nem képes, így Scree, a vízköpő segítségére
szorul, míg kis barátunkat ha megtámadja valami, akkor kővé válik, és irányíthatatlan, csak akkor változik vissza, amikor Jen már mindenkit felaprított, és csak ezek után kezdi rendbeszedni a démonnő stamináját :) Szóval hát ezért kaptam én egy nagy lökést a plüsskészítés terén, mert felmerült ugyan a szobor is, de még sok a meló Jen-nel, és ezért elvetettem az ötletet, és a plüssből is az egyszerűbb verziót készíttetem el.


Az ötletet egy DA-n talált mini tutorial adta, ahol lencse -vagy laposfejű-báb készült, ezt vettem alapul, annyi különbséggel, hogy én nem apró, hanem egy közel 50 centis nagyságban gondolkodtam, valamint elasztikus plüssbe töltöttem a vágott szivacsot, filc anyag helyett, és nem hímeztem a fejet, hanem a pofit (a szemöldököt, orrot és a szemeket) külön-külön készítettem el, és varrtam fel utólag, hogy jobban hasonlítson az eredeti Scree-re, és megközelítsük a 3D hatást valamelyest.
Meglehetősen át kellett dolgoznom Scree-t, mert az Arton szereplő verzió eléggé bonyolult, szoborként mutatna jól, -mivel izmos- de azt ugye kilőttem, így egy chibi Scree-ben gondolkodtam, leegyszerűsítve a testet és a vonásokat, de valamelyest megtartva a kedves vízköpő főbb tulajdonságait ( pofi kinézete, szárnyak, karmok, görbe testtartás)

Az alsó képen még csak a lábain vannak karmok, a kezeiről még hiányoznak, de ettől eltekintve lényegében készen van :) A cél az volt, hogy ott legyen, és lehetőleg ráismerjenek, de a cosplaynek csak egy adott darabja lesz, így hát megyek tovább Jen megvalósításában. Ugyanakkor örülök is, hogy elkészült, mert a jelmez ez esetben is építős első körben, és leginkább Scree meg a ruházat egyes darabjai képviselik majd a „varrós részt” a kosztümön.

-Scree előlről :)

..és hátulról :)



Pár In Progress kép, és a link a hölgyhöz, aki az eredeti Tutorialt készítette :) ( ez nem a hagyományos, gömbfejű plüss, hanem csak egyszerűbb, de a végére szerencsére egész jó fej lett :))

http://lori-la-tortuga.deviantart.com/art/CHIBI-PLUSH-TUTORIAL-101728424

Scree egyébként Tifa ajándéka lett, mivel nagyon szereti a vízköpőt, és már annyi csodás képet/rajzot kaptam tőle, amelyeket ő rajzolt/festett, hogy mindenképpen viszonozni szerettem volna a kedvességét, és akkor már olyanban gondolkozzunk, amely népszerű lesz a megajándékozandó emberke szemében.
( Hijikata pl amikor meglátta, szintén benevezett egy Plüss Scree-re :) :) :) )

- egy kevésbé jó terv, milyennek is kell lennie

-Pufók test alap-mivel tömve lesz, vékonyabb kinézetű lesz a tömés/varrás miatt!!!!

-Rugdalózó-flash!!!


Az elasztikus Plüss fellelhetőségi helye a Máthé textil Kft. Keleti P.U.-hoz közel eső boltja, anno ezt a fajta plüsst használtam Refia csizmájához, szépen nyúlik, és a fényben színjátszós is, ezért aranyos plüssállatokhoz ajánlott. A szörnyű ára meg: asszem talán 500 pénz körül forog métere??? (és 130 cm széles)
( most akciós!!!)
Az egyéb műbőr betétek az "I Love Textil" hálózatból való maradék, ( szárny, orr, fülek) de vannak polifoam merevítések is ( szárnycsontozat, és a szörnyű karmok :D A szemek egy leselejtezett régi kabát gombjaiból vannak, Marabu bronze fémhatású festékkel színezve)
A bélés pedig darabolt szivacs ( Háztartási bolt, Mechwart liget)

--még pár dolog hiányzik, de lényegében már vállalható :) :) :) szarvak nélkül 47 cm magas :)