Oldalak

2012. május 29., kedd

Ismét a Füvészkertben voltunk :) :) :)

Élménybeszámoló és képek jönnek majd az elkövetkezendő "monstre" bejegyzésben, most csak egy kis kedvcsináló :)
Megejtettük a tavaly őszi FF3 cosplay-ünk pótlólagos fotózását, ezúttal már korrekt hajjal, és a csizma rámát is megcsináltam újra, mert nem tetszett az előző, és így ismét sikerült helyretennem egy cosplay-emet, hogy vállalható legyen, és próbáltam "kellően retardált" lenni a karakterhez méltóan, mivel  nagyon fiatal ^^
Lett egy régi-új fegyverem, amelyet ajándékba kaptam Tifától, és akkor már azt is elcipeltem magammal, és végül jó ötlet volt, mert jól jött plusz fotózási kellékként, gyakorlatilag mindenkihez, ahogyan azért természetesen vittem a Hagymakardot is, amit Hubbi forgatott ezúttal nagy sikerrel :) :) :)
Voltak lufik, csokis süti, japán teák, növényfotózás, egy mozgalmas cosplay fotózás- jó sok képpel, és kiváló hangulat :) :) :) Velünk tartott Rosette és Gabriel, valamint Niki és Tomi is ^^
A fotózást a hosszú hétvégére terveztük, de azzal nem számoltunk, hogy éppen Gyereknap lesz...végül ott szembesültünk ezzel a  ténnyel...a fotókat elnézve azonban, melyek szép színesre sikeredtek, még velünk volt a vak szerencse is ^^-1000 köszi Rosette-nek a rózsaszín színvilágért :) :) :)

Addig is pár kép Hijikatától, de ez csak ízelítő, lesznek még képei :) Gabriel is fotózott-amiért egy "Nagy Köszönet" neki-és Tomiék is csináltak pár képet, de tőlük ismét növényfotók várhatóak majd elsősorban :)




-Van valami ott a vízben, nézzétek!

-No, ha ide is utánunk jön a "Ne lépjenek a fűre" bácsi, akkor megtámadjuk együttes erővel XD

-Átkelés a patakon ^^

-Te leetted a kézelődet Hercegnő!!???!! Mi volt a menü?
Kacsasült, Lilakáposztával és kovi ubival ??? ^^ XD XD XD


-"Lufi-póló-crikett-golf-hoki"..üssed, de a lufit ne lyukasszad ki!!!

-Refia "lufi-röplabda-könyvvel" ^^

-Hunyorgók az árnyékban ^^ Niki és Tomi :)

-Arc és "Tiszteletbeli Princess-ünk" a Pálmaház előtt :)

-Mi az, hogy kizárnak, gyülekeznek a felhők!!! :D


Az alábbi két vicces videót is Hijikata követte el ^^

1. Funvideó: A csokis süti :)

A lovagokat etetni kell! Bizony, de csak ha páncélzatban vannak, és a napon állnak, és éhesek, mint a gép! Az etetést egy, a lovag barátai közt nyilvántartott varázsló végzi, kinek feladata az előkóstolás, hiszen a Lovag menti meg a világot, ezért nem ehet meg akármilyen csokis sütit  ^^

https://picasaweb.google.com/117805370173508155730/May272012#5747275226154522930

2. Funvideó: Battle Pantomim-némi hanghatással XD

Egy belassított mozgású fight-próbálkozás, avagy ott vettük észre, hogy :Ja, most videóznak, és akkor kéne csinálni valamit, de  azt nem értem, mi okból támadtak rám, amikor én a bíró vagyok???????!!! XD
Ez tényleg nagyon amatőr, ott szólt Hijikata, hogy videózik, mi meg azt sem tudtuk mi van, én meg dumáltam, ami hirtelen eszembe jutott XD XD XD-a többiek meg csöndre intettek XD XD XD

https://picasaweb.google.com/117805370173508155730/May272012#5747275448672707714