Oldalak

2012. április 13., péntek

Próba-próba...o-O!!!

Ha itt jobb minőségűek a képek, akkor nem a netem vaczak és kaka, hanem tömörít az FB...'mer ezek ugyanazok a képek :)--nekem kicsit jobb minőségben jönnek itt -Katt rá!-...Full respect Tomi!!! MEGAAA!!!
( bocs, de ezt a négyet most muszáj, de lesznek ám még képek post-olva mindhármótoktól, alig bírtam most is választani! o-O!! Bőség zavara..XD-és perpillanat nagyon lelkes vagyok a képek láttán ^^ )
Dolek! Nálad a pont! Tényleg kicsit Sephiroth-ra emlékeztet lányban Motoko, de ez esküre nem dikert volt o-O!!! XD XD XD)

Nővérem és Húgom aka Youhime és Nurarihyon cépé :)

-Várjál-várjál, TÜSSZENTEK!! ( Nagyon jó illata volt a kertnek!!!)

      -Én is..én is...Haaaa-haaaaa-HAAAAAAAA-pci ^^

      -Ha beszakad alattam, azt is fotózd le feltétlen, jó lesz
Funpic!-nek :)


Az obim összecsúszott, a kimonóvá avanzsált köntös meg lebegett,-éljen a borús-szeles idő, meg a fotózási kedvem, miközben engem is fotóznának-de majd fotósaink a kövi projektnél-mely nincs is olyan messze-már  ráncba szednek minket XD XD XD  Csopi: Király nap volt, és nagyon köszönöm a csapatnak. "Egy békés sziget a forgatagban" ez volt aznap a Füvészkert, és természetesen "Vőlegényuram" is jelen volt -mint mindig ^^-, bár gépet nem hozott, ezért nincsenek saját fotóim :(---telók meg a merülés szélén...DE MAJD LEGKÖZELEBBB!!! Hahhhhaaaaaahhhaaaaa! :D
Hamarosan élménybeszámoló tonnányi képpel, és vicces sztorival!!! :D



Utólagos hiperaktivitás...avagy "Bakker, hogy nyílik az ernyő, és miért kell ehhez 3 ember???"

L:- Bakker! Mi van má' ezzel...help!"
H:-Ne szakítsátok el! Még kell nekem!!!
T:-Na majd én kinyitom, ne bénázzatok!!!