Oldalak

2012. március 29., csütörtök

Békésebb vizekre evezve...Van haaajaaam!!! ^^

Említettem ősszel, hogy szólok még paróka ügyben..szóval...akik nem emlékeznek, az Őszi Mondocon-kor esett meg velem, hogy a parókám Refiához valahogy széles ívben elkerült engem, holott én nagyon vártam a találkozást vele :)--lásd fejléc, utolsó fotó...Így a csepp leányzó (14) haja nem lett túl jó, mivel nem világos-vörös, vagy paróka nevén "Soft orange cosplay wig" hanem a fenti, sokszínű foltosság volt o-O!!! (barna-mahagónivörös, helyenként lila !!! "WTF after hairwash....but the show must go on!!!")
De 3 nappal ezelőtt megjött a paresz, így valamikor korrigálásra kerül majd Refia egy fotózás keretében, de nincs jelenleg semmi biztos, így egyenlőre annyi van, hogy van skalp, de pár egyéb apróságot még kijavítok a ruházaton magán is, szóval még azért odébb van...de azelőtt is jelentkezem majd  a témában :)
Viszont így cirka fél év után sem szereztem vissza a pénzemet, megy a levelezés, a huza-vona, és nekem, bár drága mulatság volt mindez, már-már az a meglátásom, hogy a " lapos, meg gömbölyű guta üsse meg, és nőjön be az orra lyuka"!!! -( de legalább valami segélyszervezetnek lett volna lehetőségem odaadni...eeeee!!!)

Viszont az új darabbal nagyon meg vagyok elégedve, még akkor is, ha csak egy "félig fáradt-félig retardált" fejet sikerült az első próbakor prezentálnom, de ugye az ember próbálja a figuráját a tükör előtt, és attól függően vesz fel arcmimikákat, hogy a karaktere milyen...jó, gonosz, fiatalka,butácska, öreg, félős, erős, harcias, settenkedő, sértődős..etc...etc...)Na, majd még gyakoroljuk, különben sajna marad a bárgyú fej...amit most így nem tennék ki inkább ^^-a HelloCosplay meg azt kéri: "Don't Copy"-így gyári kép sajna most nincs, de asszem megvan a fontos információ :)


-^^