Oldalak

2011. szeptember 28., szerda

New Projekt—Leleplezés ^^

Mivel eddig titok volt, ezért természetesen mindenki tud már róla… (mivel látszik a versenyzők listáján, hogy ki-mivel indul)

Bár lustaságból és kényelmességből az elmúlt 1-évet kihagytam versenyzés szintjén, most ezen alkalom kedvéért sikerült meggyőznie „csapatunk anyjának”, hogy ismét ringbe szálljak, ezúttal az Őszi Mondocon-on. Craft lesz, de ezt is sztem tudja mindenki már.

A Final Fantasy III-ból készülünk, és nekem Refia karakterét dobta ki a szerencsekerék. A Nintendo DS-re megjelent játékocska nagyon szép, de Nomura Mester egyszerűbben vitelezte ki a karaktereket, mint pl az FFXIII esetében, a tippem szerint azért, mert valsz ennyit bír a játék motorja, ugyanakkor nagyokat csodálkoztam, hogy egy zsebben is elférő gépecske mi mindent tud már!!! ( még mindig Crisis Core, és a Soldierek sztoriát nyomnám, de majd alkalmasint veszek egy PSP-t :) )



Refiáról pár szó:- egy kovácsmester lányaként ismerjük meg a játékban, ezért szánt szándékkal kerültem a csillogós és drága anyagokat, az nem illene a „pórnéphez”, meg ált. mindenki ha drágább anyagot használ, akkor mindig valamilyen nemesi származású karaktert csinál éppen. ( De Refia nem hercegnő, nem nemes hölgy, hanem egy "csajszi a faluból")
Az alap verziós ruhát készítem el, vagyis nem fehérvarázslóként láthattok viszont, hanem egy marha nagy szeletelővel XD
(Freelancer)

Ami miatt aggódom, hogy a karakter, bár komoly és finom természetű, de a leírás szerint 14 éves, ezért már beszereztem a kellő lifting krémeket, lifting alapozókat, korrektort, egyszóval azon csodaszereket, mellyel talán sikerül elkonzerválni magam, de abban nem hiszek, hogy hirtelen megint 14 leszek…meg ez talán jobb is így...nem szívesen lennék éppen 14...

Képeket és jellemrajzokat most nem teszek ki, Tifa úgyis update-eli majd a csapat blogját, ott elolvashatjátok :)


Ami ide kikerül, az az Onion Sword egyik –még készülés alatti-képe. A markolat itt még nincs kidolgozva, és a díszfestés is hiányzik róla, de már legalább látszik a színátmenet. A kard-ahogy alant olvasható- egy extra hard  Polifoam-ból készült, 3 alap oldal felhasználásával. Eleinte kicsit fáztam tőle, de miután összetettem, már "egy darab szerelvényként" tudnám jellemezni leginkább, az oldalak egymásnak feszülnek, a súly szokás szerint nagyon könnyű, a kard hossza pedig 114 cm.
Szóval akkor találkozunk a Mondocon-on, mindenkinek egy nagy hajrá a munkához addig! :D

-Onion Sword (Polifoam version  ^^)


-Refia & Chocobo

-Team and Weapons ( két helyen az Onion Sword)