Oldalak

2011. szeptember 9., péntek

Na most aztán télleg má'!!!

Legszívesebben a legújabb alkotás alapját, vagyis  " 'Celetelőmet" tenném ki most ide, de 'cupejtitkos, szóval nem szabad.....de akit érdekel eljön a MONDOCON-ra és közelről is megnézheti !!!!!! :)

Viszont ég a pofám, mert pont annak az embernek nem fejtettem ki köszönetemet, akitől a kezdetektől sokat tanultam! Bizony, tőle tudok eddig mindent! :) Pedig igenis megérdemli, mert azt sem tudtam, merről kell nézni a ragasztópisztolyt, amíg nem mondta, és a Polifoam-ot is csak hallomásból ismertem, amíg nem magyarázta el nekem, mit kéne csinálnom, és hogyan!!! :D Ő mutatta meg, mi az a Purex, hogyan használjam, és Ő adja nekem a kontroll-t, ha túl hülye lennék (erre sajna volt példa, de szerencsés vagyok, mert van, aki felrázzon, ha nímand vagyok!!! :) )
Szóval egy nagy köcce Nyúllának, aki pókerarccal nézte végig  a Rém készültét (is), és néha nagyokat röhögött közben!!!( Khhrrrmmm...amikor "igenis megmutatom" alapon minifogóval próbáltam "horzsolni" az acél(!) drótot, és kifulladtam XD BAZI NAGY CSÍPŐFOGÓ! VÁGOM!!! :) )  Köcce :S-de építem magam, hogy bírjam a kiritikát XD, Készültem, Tanár ÚR!!! :D)
Szóval leendő Férjemnek, aki úgy szeret, amilyen defektes vagyok!!! XD

Balázsomnak ( aki Nyúl meg Férfiegység!)

Pixx By: Hijikata/Sangsahwa!!! ( Thanxx 'Sis!!!)


-Most azt hiszitek, vicces fotó jön...Hát nem!!! XD

-Nyuli! Itt vagy valahol? Szeretnék egy jó " haverkodós" közös képet veled!!! Nyuli!!! Álljunk össze ..egy..közös...képre!!! Itt vagy valahol??? Hallom a hangod.....NyúúúúúúúL! :) ...merre vaaagy???(süket vokk a bábban XD)