Oldalak

2011. augusztus 3., szerda

Köszönetnyilvánítás :)

Hűha! Az utóbbi napokban szépen megszaporodtunk itten :)

Bevallom, tegnap du pl fel sem jöttem a netre, mert rohangászok cuccok után + meló + kemény eddzéssel építettem magamnak karizmokat tegnap este ( némi vatta, és nejlonharisnya segítségével XD)
Az elmúlt napokban is sokat haladtam, vagyis igyekszem megszolgálni az idejárók érdeklődését majd újabb, a csapatblogba átküldős képekkel...( bár Tifa azt írta nem várható, de még gondolkodik ezen, úh szállítom is néki az infókat, mert nem mindenki jut el majd a conra, gyanítom. ( nyaralás, meló, nemtom)
Ezzel azonban a köv hét elejéig (olyan keddig) várni kell, most hétvégén rakom össze a teljes test (izom+páncélzat) részeket, szeretnék majd egy totált mutatni, ha már ekkora lett az érdeklődés…
( fej és szárny nem lészen benne, maradjon azért egy kis „melelpés” a con-ra is)
Ezúton is szeretném mindenkinek megköszönni, aki erre járt, és olvasgatott, bevallom, nem számítottam rá, hogy ennyien jönnek át olvasni. :)


A másik, ami miatt köszönettel tartozom, a Random Online magazin képmelléklete ahová –többek között- nekem is volt szerencsém bekerülni…vagyis hát T-elos-nak, A Vasnő-egység áramkörei túl is terhelődtek kicsit az örömtől!!!
Mellékelem a linket amely a képmelléklethez vezet, mégegyszer nagyon köszönöm, hogy bejutottam és nagyon köszönöm Norcinak is a képet, még mindig nagyon szeretem a munkáit!!!!



http://ffcenter.interhost.hu/randomviewer/index.php?mag=fanservice1&oldal=106



-Vasnő egység :) (T-elos Xenosaga III.)