Oldalak

2011. május 4., szerda

EC Belgian Qualifier?-Seems so... :)

Egy páran tudják, hogy rendszeresen követem Leyyamaguy (a.k.a. Leandro) "zsúrnálját" a DA-n, s néha írunk is egymásnak-s én közben szigorúan ügyelek, hogy érthető legyek, mert sokszor még a magyarok is nehezen fejtik meg mit akarok, mit várjak akkor Portugál barátomtól--Ej de barna a képe, fogadom, hogy egész nap a strandon heverész, míg mi itt ebben a vaczak időben tunyulunk...na... XD)
Legutóbb Antwerpen-ben (Belgium) járt, és zsűrizte a belga EC jelentkezőket.
Van benne egyéb cosplayes téma is, a közös fotózása Starla-val, a tavalyi belga versenyzőlánnyal, akivel úgy látszik tartós maradt a barátsága, olyannyira, hogy egy TB-s és egy Vocaloid-os fotózást is megejtettek.
Elnézve a városképet hát...igen, kár, hogy nálunk nem ilyen állapotúak az épületek, terek, sztésönök ( még nem jártam Belgiumban soha) de lehet, hogy csak azért érzem így, mert a hazai terep már megszokott.
(Lévén azonban a Tb 3-4-ik része itthon játszódik, telis-tele budapesti látképekkel, remélem, hogy a hazai kedvenc TB csapatnak is sikerül hasonlóan szép helyekre bejutnia majd....pl: Magyarok Nagyasszonya Templom BP VIII. Rezső tér 2.--Nagyváradtól egy megálló)---a templom mögött nagy park van!!!!
-Itt voltam elsőáldozó még gyerekként...

Na nem OFF-olok, azért tettem be ide a DA journal linkjét, mert benne vannak a belga Ec helyezettek,
és győztes is. ( nekem a második helyezett szimpibb, de én már csak ilyen maradok)

Leandro's Journal--DA-- http://leyyamaguy.deviantart.com/journal/40318834/



--Cute Tb chibis by: unknown atrist (wallpaper from the web)