Oldalak

2011. december 13., kedd

Szörnyella fotók By: Gabriel/Aramitama---UPDATED!!!

Sajnos Fb-n a legutóbb "igen ügyes" voltam, és tök véletlenül, de kitöröltem egy halom kedves kommentet, -és alig bírtam viszaállítani a képet magát is :( Ezúton szeretnék elnézést kérni minden Like!-olótól, és kommentelőtől, bár emlékszem rájuk, és ez a  fontos, azért mégis bánt a dolog :( --időközben javítva, thanxx to Tifa, a profilképek közt van, az összes komment társaságában- köcce!!!(Most próbálom egy pár képpel kompenzálni mindezt, de ezúttal ide, mert itt tudom hol van a biztonsági mentés, vészhelyzetre-bár most biztosabb lábakon áll a net-egyenlőre...)
De azért várt egy jó dolog is, megjöttek Gabriel képei Szörnyelláról, vagy ahogy azt Liviának is mondotta volt: "De Vil"-ről :)
( A karakter neve angolul: Cruella DeVil, Liviát meg ismeritek, ő már járt nálunk, és Romániából származik, ottani cosplayer. Bevallom, ezúttal nem ismertem meg, és csak sejtettem, hogy ő lehet az, pedig korábban megígértem neki, h megkeresem...az mondjuk gyanús volt, hogy angolul beszéltek vele, de nem voltam benne biztos, így majd neki is megy utólag egy Apologize!) )
Most csak pár képet teszek ki, de lesznek még :)

Nagy köszönetet szeretnék mondani Gabriel-nek, aki szuper képeket készített, és ezúttal gyártott néhány Edited változatot is :) 101 Hála neki, a képek nagyon szépek, és jövök neki most már még eggyel!!! :)
S még egy nagy köszönet mindenkinek,a csapatnak, a közönségnek, a zsűrinek, a látogatóknak, és Szilvinek is :)-Viszont vannak még a listámon, legutóbb alig haladtam vele, ezért megyek is el egy időre, mert ezen teendőket, még Karácsony előtt szeretném letudni.



Fotó és Edit: Aramitama/Gabriel

Fotó és Edit: Aramitama/Gabriel

Egy Funpic....és csak a poén kedvéért készült, a valóságban a plüsskutyákat sem bántom...de ezért Szuszu gazdája biztos megöl...védekezésül: magas labda volt :)

-Kiskutyaaa! A néni dobja neked a botot!! Hozd visszaaa!!! :)----apropó Szuszu! Ez a "Kis Szőrös Patkány"---akit imádok, és Tifa! Szerezz nekem ilyet!!!----TUD VALAMIT! Az FB arcfelismerő rendszere felismerte, és azóta is ott van a képen tag-elve, hogy Szuszu. ( ahhoz képest, hogy a Belias-omat nem ismerte fel, ez jó eredmény! NA, EZÉRT ÚSZTA MEG SZUSZU, ÉS A TÖBBI EB NEM!!! XD


"-Igeen...Be kell vallanom, valóban gyönyörű bundájuk van!!!" Fotó: Aramitama/Gabriel  Edit: Lona



-Kell, hogy legyen itt valami bundának való, hát hiába jöttem???-Fotó: Aramitama/Gabriel Edit: Lona




Ui: -mivel ez legutóbb lemaradt..a szipka egy egyszerű ecset, csak már szőrzet nélkül, és a fém részt is feketére festettem rajta. Meg van rajta egy pom-pom :)  Nagy baja, hogy nem működik, mivel nincs kifúrva, ( ilyen vékony fúró nincs itthon) de én ezt előnynek fogtam fel, mert jelmezkellék volt csupán ( bár az vicces volt, hogy fél perccel a színpadra lépés előtt eltört a beléerősített dohánytermék, és ennek köszönhetően kettétört és fityegő cigusszal mentem fel XD