Oldalak

2011. december 8., csütörtök

Holnapután Con-nap lesz! ^^

Bizony, már csak kettőt kell aludni és Con. Vagyis hát Animekarácsony lesz a  Hungexpón :)
Bevallom, már pár napja szinte csak ekörül forognak a gondolataim, és ennek csak egyik oka a sebtében összedobált "random" cosplayem, a másik, és leginkább az, hogy ismét összefuthatok a csapattal :)
Ennek már azért is örülök, mert régóta nem láttam őket, és kapnak tőlem egy piciny meglepit.
( többek között ezért sem írtam ki sehová, hogy konkrétan minek öltözöm, abban azonban erősen reménykedem, hogy majd felismerhető lesz a figura :)-és ezen túl is kapnak egy kis bónuszt :D )
Talán még annyit elárulok, hogy a csapaton túl az állatbarátoknak szeretném ajánlani a cosplayt.
Még van egy pár simításnyi melóm a cuccal, de komolyan mondom jelmezről-jelmezre jobban sikerül szervezni a munkafolyamatokat, ezért ezúttal többször is átfutottam a  listámat, hogy: "Hé! tutira megvan minden? Tényleg kész vagyok? Ne má'! Ja, most úgy tűnik :)" ( by the way: ilyen miért nincsen egy építős cépénél??)


Mindenkinek kellemes készülődést kívánok így előre is, és ha bamba vagyok-mint ahogyan az tőlem megszokott- de valaki fel találna ismerni, akkor támadjon már be egy fotóra, ugyanis minden con előtt eltervezem, hogy jó sok emberrel fotózkodom, de a fele sem jön össze jóformán *o*-Meg őszintén? Ha látok valakit, de ő éppen beszélget, én nem merek odamenni, nehogy surmónak tűnjek, miközben megzavarok valamilyen beszélgetést O-o!!!
No, hát akkor a con-on találkozunk :)


Ui: az előző cikkben ígérteket nem felejtettem el terészetesen, de előtte még jövök Csillámnak pár régi képpel, és Francimnak meg az ovisoknak anyagokkal, és kreatív eszközökkel. De utána visszatérek, és jönnek a videók, meg a Con beszámoló is :)