Oldalak

2011. november 22., kedd

Hamarosan frissül a videószekció!!

Az elmúlt napok csendjében több emberrel is felvettem a kapcsolatot, hogy végre frissülhessen a videószekció!-nah, eljutottam ide is.


Igazából annyi teendőm van, hogy ki sem látszom belőle, mert a szokásos karácsonyi előkészületek mellett gyermekkori fotókat renoválok + anyám egyik festményét + egy halom dolog, úgyhogy legjobbnak láttam írni egy listát, és szépen sorra végigmenni rajta, úgy biztos nem marad ki semmi. ( úgy, mint Earl van a listájával :)- Kharma Rulez!!! :D)



Már csak pár jóváhagyásra várok a videók készítőoitől, de hamarosan felkerülnek az első csoportos cosplayünk (X-2) videója (AMV) a 2009-es első Mondocon-os Vivi és 2010-es nyári HC-s Xenosaga, valamint a Belias The Gigas Vs. Drunken Batman videó is 2008-2009 teléről.

( akad még egy, amelyet mi csináltunk, és Diablos öltöztetését mutatja, de eddig hiába próbáltam átkonvertálni a megfelelő fájl-formátumba, valamiért csak hang van, és néha szaggatva bevág egy-egy képrészletet, ezen a movie-n még sajnos dolgozni kell :( :( :( )



Ezen túl: eredetileg úgy terveztem, hogy igyekszem elmenni a Decemberben várható Con-okra, de végül anyagi indíttatásból úgy döntöttem, hogy csak egyre megyek el, mégpedig oda, ahová a barátok mennek, hogy tudjunk találkozni. ( sajnos összeszámoltam mindent a karácsony kapcsán, és így jutottam, erre a döntésre)



Ezen túl 2:- Moncat a nyári HC után eltűnt, mint a zsebóra. De most meglett, és mivel Fang-et úgysem szerettem volna télen felvenni, nehogy megismétlődjék az őszi brutál-metál megfázás, jövő tavasz lesz Fang-ből, versenyen kívül, remélhetőleg Moncat is velem tart majd Vanille-ként.

Nem megyek azonban civilben a mostani Con-ra sem, de erről nem árulok el egyenlőre semmit, legyen meglepetés, de jelenleg már nagyon dolgozom a cuccon, így az elkövetkezendő napokban nem frissül a blog, hanem majd a Con utáni kész eredményt mutatom meg :)

Üdve addig is!!! :)