Oldalak

2011. augusztus 26., péntek

Kálváriám kövei- avagy a szárnyak

Ejj, bár nem terveztem több bejegyzést Vasárnap előtt, de gondoltam ezt még megejtem.
A Rém készen van, tűrhető állapotú (Balázs kedvence a fej lett) de a szárnyaknál bizony probléma akadt :(
Jó úgy cépét gyártani, hogy nem a legeslegutolsó pillanatban készül el, és előre meg voltak tervezve a durvább részek papíron, hogy majd könyebb legyen, ha ténylegesen nekiülök-állok a gyártásnak.
Ez pozitívum, ahogyan az is, hogy a Rém terebélyes mérete ellenére, sikerült koncentrálni a gyártás alatt arra, hogy ne égessem meg magam a ragpisztollyal, stb. de a szárnyaknál sajnos kompromisszumot kellett hozni :(
Gyönyörűen megvolt  a szárnyterv,  Kotobukiya Superb, szépen megrajzolva, majd kivágva Polifoam-ból, hogy csak a drótvázra kelljen erősíteni, amikor is összerakás közben kiderült, hogy NEM FÉR BE A  KOCSIBA!!!! MÉG ÚGY SEM HA LEDÖNTJÜK AZ ÜLÉSEKET, ÉS ÉN BKV-VAL MEGYEK, MERT ÉN SEM FÉREK BE.
Basszus-basszus, mi légyen? (csütörtök este kihullott a hajam!) Majd jöttek a teljesen elképesztő ötletek, a fáradtság hatására: " Kell ennek szárny? Tutkóra? Nem jó, ha leszereljük Tifa akciófiguszáról a szárnyakat, és azt tesszük rám? Legalább nem lenne gond a méretével, stb." ( de Tifa visszautasította, hogy elorozzam a Mini-Rém szárnyait! XD)
Ezért a csapat, Balázsom, illetve a "Rémes fotózás" kedvéért félig-meddig "originalba hajló" szárnyat terveztem a Szörnynek, megszentségtelenítve mind az Art, mint a Kotobukiya verziót.
Magyarán annyit csináltam, hogy  a szárny végein elhelyezkedő külső csontrészeket összezártam. Így nem nyitott lesz a szárny, hanem csak félig lesz nyitott, illetve olyan, mintha éppen nyitná. Ez némileg más szárnyat eredményez, de így lesz szárny, és nem megy kárba az a meló, amit eddig a lénybe feccöltem, meglesz a  fotózás is, csak éppen így tudom elszállítani a helyszínre, emiatt nem szerettem volna teher-taxira költeni.
Kicsit vaczkul érzem magam emiatt, mert nem így terveztem, ráadásul palira vettem egy csomó damilt, hogy majd ha kész lesz az alap, akkor majd damilos, húzós mozgatása lesz, de erről már korábban letettem időhiány miatt, és most sajnos a második forgatókönyvet is át kellett írni, mert Suzi bizony eléggé kicsi, de nem bántom, mert ebben az autóban randiztam először Balázzsal, ezért eladni sem engedem, bizony kötődöm az epermetál csodához! Mondjuk ha most versenyeznék, akkor nagyon ideg lennék emiatt, és mi tagadás így sem esik túl jól a dolog, de magamat ismerve előbb-utóbb újfent várható majd tőlem valami nagydarab cucc, ami lehet, hogy majd szárnyas lesz (nincs konkrétum, csak tudom, hogy milyen hirtelen választok témát) és
akkor majd megcsinálom, gondosan ügyelve arra, hogy maradjon pénzem kibérelni egy kamiont XD.
Nade viccet félretéve, sajnos ez a drabál cosplayek átka, van, hogy nem tudod követni a méretarányt, mert nem férnél el sehol. Node sebaj, majd kiderül milyen lesz a végeredmény Holdfénycon-on, ha túl gyér leszek, majd elbújok a csapat mögé, és majd nem lát senki XD XD XD

-A Rém feje, fogak nélkül, katicás gyerekpolifoam-ból gyártva, ill itt még nincs összezárva,  :)