Oldalak

2010. december 3., péntek

A T-ervező és a Robo-Tja Fotózás

Photos made by: NÓRI ^^

Kicsit béna volt ez a bejegyzés, ezért átmásoltam ide a DA-s leírást :)
Időközben még annyival kiegészíteném, hogy ezzel itt és most a "Vasnő Projekt" végső lezárásra kerül, a buborékos történetet meg egy másik projektben fogjuk ellőni puskaporként, de sz szupertitkos egyrészt, másrészt meg nem is egy tervről van szó, de tényleg nem kotyogok, majd meglátjátok, ha eljön az ideje :)



-VTTT Xenosaga cosplay T-elos

-VTTT Xenosaga cosplay Shion Uzuki

Xenosaga cosplay Shion & T-elos :)
Xenosaga cosplay Shion & T-elos :)










Leírás a Deviantart-ról
*********************************************
A Fotózás



Sun Dec 5, 2010, 7:25 AM


Sok hűhó és izgalom után végre elérkezett a fotózás ideje.


Nóri-most már elárulhatom a nevét- a lakásán fogadott minket. Csak ámultunk, mert a kégliben volt egy saját kis műterem berendezve neki, a kis szobában pedig celebek képei, csipkepillangók, és egy babagyűjtemény fogadott minket. Moncat, aki újabban rajong a pillangókért, teljesen el volt varázsolva, én pedig beszélgettem Nórival egy kicsit a BJD babákról. A műteremhez tartozott egy vendégöltöző, ahol kényelmesen át tudtunk öltözni, profi, megvilágított tükör előtt sminkelhettünk, és bár vittünk magunkkal saját sminket,ha nem tettük volna, akkor kaptunk volna mintadarabokat. ( na ez egy jó pont, az ember egy ilyen apró gesztustól is azt érzi, hogy emberszámba veszik)


Nóri kapott előzetesen képeket a nyári T-elos-ról és Shion-ról, ennek ellenére nagyon tetszett neki, hogy Polifoam-ból csináltuk a jelmezeket, elmondása szerint ő tornázni szokott a saját szivacsán, és nagyon tetszett neki, hogy ebből készültek a jelmezek részei, főleg a ragasztási pontok kapcsán érdeklődött, vagyis elsőre beletrafált, hogy min gondolkodtam anno sokáig ( mi ragasztja a polifoam-ot) de az is tetszett neki, hogy a jelmez nem sérülékeny, üthetjük vele a lépcsőkorlátot, nem lesz baja, és nagyon könnyű viselet emelett-hiszen épp ez volt a célom, ugyanis 5000 kiegészítője van a Vasnőnek, és ha nem könnyű anyagokból dolgozik az ember, akkor nem lehet szaladni vagy mozogni benne, amely alapvető feltétlele lenne egy hiteles T-elosnak, aki szinte állandóan bunyózik, vagy fut.


Aztán elkezdődött a fotózás Balázs és Marci voltak a háttérfelelősök, ők gondosodtak a lámpák elhelyezéséről is. Az elején Nóri javaslatott tett, hogy mivel fotózunk, jó lenne, ha erősebben sminkelnénk, hogy látszódjon is valami a képből, így erősebb sminket tettünk fel, és az is nagyon tetszett, hogy Nóri jelezte felénk, hogy hogyan álljunk be. Ez úgy zajlott, hogy eleinte magunktól pózoltunk, és ő fotózott is, majd odahívott minket a számítógéphez, és közölte, hogy az nem jó, ha T-elos oldalt áll, mert csak egy vonal látszik belőle, és Shionnak sem árthat, ha kedvesebb és bizonytalanabb arcot vág, és tök jó, hogy visszaöltöztünk, de legyünk kedvesek megint visszaöltözni jelmezbe, mert szerinte jobb képeink is lehetnek annál, mint ami eddig készült. Ezen tökre meglepődtem, mert sosem tapasztaltam korábban, hogy valakit érdekelne a fotósok közül, hogy a végén tetszik-e nekünk a végeredmény, ezért újra visszaöltöztünk.


Itt befigyelt az a kis malőröm, hogy a lábamra kétoldalúval tettem fel a polifoam-ot, és állandóan lefittyent, szóval vettem volna inkább mastix-ot (15 ml/3000.- HUF ) az tartott volna, de ebből is tanultunk. Ahogyan abból is, hogy vittünk elemet és bubipisztolyt, de az elemet nem tudtuk beletenni, mert nem volt nálunk csavarhúzó, ugyanis a bubipisztoly elemtartóját egy nem szokványos csavar tartja, így lesz buboréklövészet címén majd mégegy találkozónk.-Itt kínomban röhögtünk már, főleg, mert ezúttal már listát írtunk, hogy semmi sem maradjon otthon


A képekkel összességében elégedett vagyok, bár volt egy-két pattanás a fejemen, amelyeket el kellett tüntetni, és Moncat is levedlette a dacát, és tette, ami a dolga volt, és tök jól bírta, de én magamat sajnos eléggé tehénnek látom a képeken a többiek szerint nem vagyok rajta tehén, de engem ez azért is zavar nagyon, mert gyártottam egy fűzőt, ami nem biztos, hogy látszik a képeken, de a hasizmomat ezen rögzítettem, és erre "lógtak le" a mellrakétáim, vagy mi a szösz, de ezt a fűzőt külön kellett a dresszre venni. Viszont nem látszik, hogy fent van, mert amit leszorít, azt a mellrakéták szélessége visszapótolja, és sajnos a lábam is erős egy kicsit ehhez a fajta tornadresszhez, így azt megfogadtam, hogy alulöltözött nőt többé nem vállalok, meg már nem is tartom illőnek a korom miatt, de azért nagyon hálásak vagyunk Nórinak, hogy nem nézünk ki vén tyúkoknak a képeken, holott már azok vagyunk. Ez nekem nagy parám, nyilván az ember kap visszajelzéseket nem animés emberektől is, és ők másképpen ítélnek meg a képek alapján, mint egy animés.


Na mindegy, lényeg, hogy most kevesebb képet közlök, és majd próbálok úgy beállni a buborékos alkalomkor, hogy vállalható legyen.Mindent összevetve azonban nagyon jól éreztük magunkat, szembe is találkoztunk egy színésznővel, amikor vártuk, hogy Nóri DVD-re írja fel a képeinket, valamint sikerült zsákmányolnom egy képet Nóritól, amely egy 60-as indiai nőt ábrázol amint sariban sétál,és vizet visz.




-Shion Uzuki- Moncat

TP-XX aka T-elos-Lona