Oldalak

2010. december 15., szerda

Fang, Vanille és két titkos projekt

Ismét visszatértem, egy rövid ideig volt lehetőségem pihenni egy kicsit, meg
készülődni a karácsonyra. Úgy érzem, idén karácsonykor már nem lesz azzal
gondom, hogy az utolsó pillanatban kell beszereznem bármit is, mert a dolgok már
most jobban állnak, mint ahogyan azt korábban sikeredett összehoznom dec 23-ig.
Igaz, paráztam is rendesen, lévén Balázsom épp az évfordulónk előtt egy nappal
törte el a bal kezét (...ééés balkezes) Ebcsont beforr!-mondja ő, de én azért eléggé gázul
éreztem magam, nem is azért, mert így halasztani voltunk kénytelenek az évfordulót, hanem
őmiatta, nyilván kellemes azt a napot orvosokkal tölteni a röntgenen :(- de már 5 éve elvisel, és ez már
önmagában is nagy hőstett, így egy műtét oda se neki :)-mondjuk tök pókerarccal adta
elő azt is, a legnagyobb lelki nyugalommal, hogy eltört a keze, nem az a nyafogós típus, szerencsére :)
Így az ünnepek alatt én ápolom, és mivel egy kézzel nem sokat tud csinálni, ezért nyakamba
vettem a feladatokat, így nem tudom, mikor jelentkezem majd megint.
Node cépés témára rátérve, a 2011-es cépék következnek, a teljesség igénye nélkül.
Terveztem, és továbbra is áll Moomba és Kimahri ötlete, de jelenleg a családban elég most
egy törött csont, és a Jumping Stilts-re sem maradt most pénzem, igaz van egy leharcolt
darab a vaterán, de én mindenképpen szeretnék rá garanciát, hátha két két ugrás után legyepálom
az egészet.-szóval minimum fél évet tolni kényszerülök, de sztem többet is akár :( :( :(
Viszont ez nem gáz, mert egyrészt ráér, másrészt most első, hogy mindenki kapjon ajándékot.
Elvégre karácsony van/lesz :)
Így az alábbiak szerint alakul a 2011-es cosplay-év

1- FFXIII- Fang és Vanille
( ezt Moncat-tel közösen fogom majd elkövetni, nam is olyan sokára :) )

2. FFVIII--Lost Project
Nem, nem Moomba az, hanem valaki, akit már nagyon szerettem volna megcsinálni, még
akkor, amikor Tifáék FF8-at cépéztek anno 2008-ban, de akkor nem tudtam volna olcsón
megúszni a dolgot, és kihátráltam ebből a projektből, de mivel Moncat mindig segít anyagot
szerezni, így most a delikvensünk életre is kel :)
Nagy meló lesz, és a tavaszi MAT-os Con-ra megy, egyenlőre úgy néz ki, versenyen kívül,
és képlékeny, hogy lesz-e Selphie-je, ez attól függ, hogy Moncat hajlandó- e egy kis színjátékra... :)
A karaktert nem fedem fel, legyen meglepetés, annyi azonban nem titok, hogy egy felettébb
jóképű pasi lesz ez, vagyis crossplay :)



3. YB- Original cosplay

Idén ölt testet az első Original cosplay-em, erről most többet nem írnék, majd inkább menet
közben, de ez is lényeges, és nem véletlenül készül ez is rohamléptekben-báb lesz :)

A munkálatok papíron már most elkezdődtek az új FF8 karakter kapcsán, de ténylegesen majd csak
jövőre állok neki. Addig bőszen látogatom Balázsomat a kórházban, és befoglalom a tévét, és
csak játszom, meg játszom, meg játszom, meg játszom......
Mondjuk Balázs még nem tudja, hogy  polgárpukkasztó módon újfent "férfinak öltözöm",
de sztem sejti, mert egy számítógépről netezünk otthon, és a háttér sokat elárul. Remélhetőleg
nem haragszik meg, hogy jövőre "egy másik pasit" is előtérbe veszek, de a Lost Project karaktere
neki is bejön ^^

S ha eddig még nem tupíroztam volna fel egyesek idegeit itt egy képrészlet a karakterről.

Aki érez affinitást hozzá, keresgéljen :)-bár ez alapján nem egyszerű rájönni mi is ez...


-Lost Project-Final Fantasy VIII