Oldalak

2010. augusztus 12., csütörtök

Yellow Bear project



Még úgy egy pár éve terveztem egy mackót, egy sárga plüssmackót, de
végül nem lett különösebb sorsa, csak úgy lógott a levegőben :)
Nem olyan rég viszont megtudtam, hogy Klau babát vár--azóta már az 5-ik hónapban van, és tipp-topp kismama, jól tartja magát és mozgékony ^^-aztán amikor megtudtuk,hogy egy "Ifjú Titán" van a pocakban, eszembe jutott újra Yellow Bear. Ez itt egy régebbi verzója a mackónak, de már Reloaded státuszt kapott, hiszen nagyon nagy esélyes, hogy felkerüljön TIKI NIKI és VIKI mellé a gyermekszoba falára.
Az még kérdés, hogy konkrétan ki festi fel, én mindenesetre megcsinálom a felturbózott terveket, és átadom Klaunak, s remélhetőleg egy verzió belőle felkerül a falra Dagobert bácsi unokaöccsei közé :)
Ha pedig úgy alakul, hogy festő nem vállaja a gyerkőc szobáját, akkor én magam tolom fel neki, bár eddig még csak egyszer csináltam ilyesmit, amikor tini voltam, és Budaörsön felfirkáltam nem egy figurát a lebontásra ítélt nyári konyha falára-mely azóta már el is lett bontva :(
De hát ez a falfestmények sorsa, és bevallom mindig vonzott az, hogy telefirkáljak egy falat, csak hát ez ugye az esetek nagy többségéban nem legális :S
Amint készen van az új generációs Yellow-Bear, már teszek is ide képeket róla, s ki tudja, talán egyszer original Cosplay-ként is megszületik-kizárólagosan céges gyerekzsúrra, vagy mikulás bulira vagy nem tom :)-de ez még a jövő zenéje :)-addig is az ősverzió (Hazel nélkül)-ceruzarajz.